Klachten

Retourneren van het product in geval van beschadiging is mogelijk binnen 7 dagen na ontvangst, dus controleer aandachtig het gekochte product tijdens de levering. Wanneer u enige schade opmerkt, neem dan contact met ons op via e-mail info4shu@gmail.nl met vermelding van uw gegevens, ordernummer en andere informatie opgegeven tijdens het afrekenen. Wanneer zichtbare scade wordt geconstateerd kan het product geretourneerd worden in de originele staat en ongebruikt in de originele verpakking en verstuurd worden naar het van de afzender. Uw kosten zullen worden gedekt door 4shu.nl. In het geval van zichtbare schade en een gegronde klacht en wanneer het product wordt teruggestuurd in de originele verpakking met uw account, zijn wij verplicht om u een ander product of een volledige terugbetaling van het betaalde bedrag aan te bieden. Leveringkosten voor het vervangende product worden gedragen door 4shu.nl. Bionda Management biedt bij voorbaat excuses aan voor een eventuele noodzakelijke reclamatie. In het geval van onterechte klachten (bv. geen zichtbare schade) zijn de kosten van de zending voor uw rekening. Een dergelijk product kan worden teruggestuurd in de originele verpakking op uw kosten met een schriftelijke verklaring dat de klacht is afgewezen.

Omdat de producten zijn verzekerd tijdens het transport, kunt u bij het detecteren van schade die zich heeft voorgedaan in het vervoer, een klacht indienen en contact met ons op via e-mail info4shu@gmail.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. In dit geval zal het volledige bedrag aan u worden terugbetaald. In het geval u het gekochte product niet binnen 10 werkdagen heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via het e-mailadres info4shu@gmail.nl. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u op om u te informeren over de genomen maatregelen. Als het product na 15 werkdagen nog steeds niet ontvangen is op het opgegeven correcte adres, zijn wij verplicht om het betaalde bedrag dat betaald is voor de bestelde goederen te retourneren.